شناسهٔ خبر: 210285 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه پایش برنامه اجرایی عملیاتی سالانه سازمان ملی زمین و مسکن در آذربایجان شرقی

پایش جلسه پایش برنامه اجرایی سالانه سازمان ملی زمین و مسکن با هدف ارزیابی میزان پیشرفت اقدامات، شناسایی موانع و بررسی راهکارهای بهبود عملکرد، روز شنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۴ به ریاست مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی و با حضور مدیران و کارشناسان مرتبط برگزار شد.

  به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، جلسه پایش برنامه اجرایی عملیاتی سالانه سازمان ملی زمین و مسکن روز شنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۴ به ریاست بابک نجفیان مدیرکل راه و شهرسازی استان و با حضور معاونان، عامل ذیحساب، دبیر برنامه اجرایی، رؤسای ادارات تخصصی و کارشناسان مرتبط در دفتر مدیریت برگزار شد.

 در این جلسه، ضمن تشریح اهمیت پایش مستمر برنامه‌های ابلاغی، آخرین وضعیت عملکرد اداره کل در حوزه‌های املاک، حقوقی، مالی، واگذاری و سایر بخش‌های مرتبط تا پایان آبان‌ماه توسط مسئولان واحدها ارائه شد. گزارش‌های ارائه‌شده حاکی از پیشرفت بخش قابل توجهی از برنامه‌ها بود، اما هم‌زمان برخی چالش‌ها و گره‌های فرایندی نیز در مسیر اجرای تکالیف سازمان ملی زمین و مسکن شناسایی شد.

 در ادامه، مدیران و کارشناسان مرتبط به بررسی موانع موجود از جمله مشکلات سامانه‌ای، تأخیر در تکمیل مستندات، پیچیدگی‌های حقوقی و نیاز به هماهنگی بیشتر میان واحدها پرداختند و راهکارهای پیشنهادی خود را برای رفع این موارد مطرح کردند.

 بابک نجفیان مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در جمع‌بندی مباحث جلسه، بر ضرورت ارتقای تعامل داخلی، اجرای دقیق زمان‌بندی‌ها و ثبت به‌موقع عملکرد در سامانه‌های سازمان ملی زمین و مسکن تأکید کرد. وی با بیان اینکه ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات عملکردی یکی از الزامات ارزیابی نهایی برنامه‌هاست، بر پیگیری جدی این موضوع از سوی معاونت‌ها و واحدهای مسئول دستور داد.

 در پایان نشست، تصمیماتی درخصوص رفع موانع شناسایی‌شده، تقویت روند اجرایی برنامه‌ها و سرعت‌بخشی به تکمیل اقدامات مقرر اتخاذ شد تا مسیر اجرای برنامه عملیاتی سالانه اداره کل با دقت، انسجام و کارآمدی بیشتری ادامه یابد.